خدا پدرترامپ بیامرزه که 3 ماه صدور ویزا رو برای ایرانی ها به تعلیق انداخت، باورم نمیشه3 ماه این دلاوری دزد بیکار بشه، یعنی از زمانی که این خبرو شنیدم فقط دعا به جونترامپ میکنم
ما را در سایت نظر "مالباخته" دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 13 تاريخ: پنجشنبه 21 ارديبهشت 1396 ساعت: 19:23
ما را در سایت نظر "مالباخته" دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 5 تاريخ: پنجشنبه 21 ارديبهشت 1396 ساعت: 19:23
ما را در سایت نظر "مالباخته" دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 4 تاريخ: پنجشنبه 21 ارديبهشت 1396 ساعت: 19:23
ما را در سایت نظر "مالباخته" دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 4 تاريخ: پنجشنبه 21 ارديبهشت 1396 ساعت: 19:23
ما را در سایت نظر "مالباخته" دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 14 تاريخ: پنجشنبه 21 ارديبهشت 1396 ساعت: 19:23
ما را در سایت نظر "مالباخته" دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 7 تاريخ: پنجشنبه 21 ارديبهشت 1396 ساعت: 19:23
ما را در سایت نظر "مالباخته" دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 5 تاريخ: پنجشنبه 21 ارديبهشت 1396 ساعت: 19:23
ما را در سایت نظر "مالباخته" دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 4 تاريخ: پنجشنبه 21 ارديبهشت 1396 ساعت: 19:23
یول واریزکردیم ولی خیری نیست باید از طریق پلیس اینتر پل پی گیری کرد/شماره بدین من باتونتماس بگیرم
ما را در سایت نظر "مالباخته" دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 4 تاريخ: پنجشنبه 21 ارديبهشت 1396 ساعت: 19:23
ما را در سایت نظر "مالباخته" دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 5 تاريخ: پنجشنبه 21 ارديبهشت 1396 ساعت: 19:23